رمان عاشقانه،اس ام اس،فال،عکس بازیگران،استاتوس،شعر،داستان کوتاه،پیامک داغ،کد پیشواز،آوای انتظار،گالری عکس،جوک

رمان عاشقانه،اس ام اس،فال،عکس بازیگران،استاتوس،شعر،داستان کوتاه،پیامک داغ،کد پیشواز،آوای انتظار،گالری عکس،جوک

اس ام اس،فال،عکس بازیگران،استاتوس،شعر،داستان کوتاه،پیامک داغ،کد پیشواز،آوای انتظار،گالری عکس،جوک
رمان عاشقانه،اس ام اس،فال،عکس بازیگران،استاتوس،شعر،داستان کوتاه،پیامک داغ،کد پیشواز،آوای انتظار،گالری عکس،جوک

رمان عاشقانه،اس ام اس،فال،عکس بازیگران،استاتوس،شعر،داستان کوتاه،پیامک داغ،کد پیشواز،آوای انتظار،گالری عکس،جوک

اس ام اس،فال،عکس بازیگران،استاتوس،شعر،داستان کوتاه،پیامک داغ،کد پیشواز،آوای انتظار،گالری عکس،جوک

نوشته درباره شکست عشقی خوردن

187

**

اس ام اس شکست عشقی جدید۹۴ 

**

واقعا خیلی سخته که

دلت گیرکنه به قلاب ماهیگیری که دلش ماهی نمیخواهد

و فقط برای تفریح اومده ماهیگیری

**

اس ام اس شکست عشقی جدید ۹۴ 

**

نه هوا سرد نیست…

سرمای کلامت دیوانه ام میکند…

بی رحــــم! شوق نگاهم را ندیدی؟

تمام من به شوق دیدنت پر میکشید…

ولی همان نگاه بی تفاوتت

برای زمین گیر شدنم کافی بـــــــــــــود

**

اس ام اس شکست عشقی جدید۹۴ 

**

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم

نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه!

نمک را بگذار برای من میخواهم این زخم همیشه تازه بماند

**

اس ام اس شکست عشقی جدید ۹۴ 

**

غریبه ای آمـد

عـشقی داد

نـفـسی گرفت

آرام و بی صدا رفت

**

اس ام اس شکست عشقی جدید ۹۴ 

**

مگـر این روزها چه شکلی است!؟

که همه میگویند بعد از رفتن “تو” به این روز افتاده ام !؟

**

اس ام اس شکست عشقی جدید ۹۴ 

**

از غم نیاموزی چرا ای دلربا، رسم وفا؟

غم با همه بیگانگی هر شب به ما سر میزند

**

اس ام اس شکست عشقی جدید ۹۴ 

**

نمیدانم شاید روزی…

اتفاقی…در کنار نیمه گمشدمان یکدیگر را ببینیم…

اولین نگاهمان دیدنی است!

شاید روز آخر باشد

شاید نگاه آخر باشد

تو را نمی دانم غیرتت بگذارد یا نه، اما من مثل همیشه لفتش می دهم…

طولش می دهم نگاه کردن تو را…

خودم را به زمین می اندازم!

مثل قدیم ها نگرانم میشوی؟

ای کاش تو دستم را بگیری بلندم کنی اما نه…

بگذار از زمین نگاهت کنم…من هنوز هم که هنوز است تو را می پرستم…

چه زود این رویای کوتاه تمام شد!…

دیدار بعدی ما (اتفاقی، ناگهانی، شاید، اما، اگر…)

و چه محال است دیـــدار بعدی

**

اس ام اس شکست عشقی جدید۹۴ 

**

خـسـتـه ام از کسی که مرا غرق خودش کرد

امـا نجاتـــم نداد

**

اس ام اس شکست عشقی جدید ۹۴ 

**

می گویند : خوش به حالت!

از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی…!

نمی دانند بعضی دردها کمر خم می کنند، نه ابرو

 186

**

اس ام اس شکست عشقی جدید ۹۴ 

**

چشـــم گذاشتم و رفتی

اما تا همیـــشه شمردن شرط بازی نبود

**

اس ام اس شکست عشقی جدید ۹۴ 

**

چشم خون ، حال پریشان،

قلب غمگین ، جانِ مست،

کودکم!

**

اس ام اس شکست عشقی جدید ۹۴ 

**

یکی بود ، یکی نبود
من موندم و اون نموند
من دیدم و اون ندید
من خواستم و اون نخواست
من التماس کردم و اون نشنید
من هستم و اون رفته !
من خستم و اون …

**

اس ام اس شکست عشقی جدید 

**


چه جمله ی غریبی است “فراموشت می کنم”
وقتی تا آخر عمرت با یاد او زندگی می کنی !

**

اس ام اس شکست عشقی جدید 

**


روزها بی تو می گذرند و شب ها با تو نمی گذرند
تمام درد من این است !

**

اس ام اس شکست عشقی جدید 

**


چون تیر و کمان اگرچه نزدیک ولی پیوستن ما نهایتش فاصله بود !

**

اس ام اس شکست عشقی جدید 

**


من کاناپه ای پوسیده در باران
تو سربازی دورافتاده با گلوله ای در پهلو
چقدر دیر همدیگر را پیدا کردیم !

**

اس ام اس شکست عشقی جدید 

**


راستش را بخواهی امروز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد
فقط حدود ظهر باران کوتاهی بارید اما زار زار …

**

اس ام اس شکست عشقی جدید 

**


تو راحت فراموش می کنی ، باز دل می بری ، باز دل می بازی و من به خط کشیدن روی دیوارها ادامه می دهم !

**

اس ام اس شکست عشقی جدید 

**


جای خالیش رو با چی پر کنم ؟

**

اس ام اس شکست عشقی جدید 

**


فرو می ریزد عاقبت ، سقف خانه ای که جای خالی ات ستون های آن باشد !

**

اس ام اس شکست عشقی جدید 

**

در کنار ساحل دریای غم
قایقی میسازم از دلواپسی
بر دو سوی پرچمش خواهم نوشت
یک مسافر از دیار بی کسی

**

اس ام اس شکست عشقی جدید 

**


کدام خیابان را بگردم ؟ کدام کوچه را ؟
بر کوبه ی کدام در بکوبم تا بر چارچوبش ظاهر شوی تو ؟ و بازم بشناسی مرا از من
به آغوشم بگیری و نپرسی هرگز که چه به روزگارم آورده است روزگار بی تو ماندن های بسیار !

**

اس ام اس های شکست عشقی جدید 

**


امشب شب تولدم من است ولی چیزی برای ترکاندن ندارم جز بغض !

**

اس ام اس های شکست عشقی جدید 

**


به مرگ گرفتی مرا تا به تبی راضی شوم
کاش “میفهمیدی” به مرگ راضی بودم وقتی که تب می کردم از ندیدنت !

**

اس ام اس های شکست عشقی جدید 

**


به من شلیک کن قبل از آنکه به دیگری بگویی : دوستت دارم !

**

اس ام اس های شکست عشقی جدید 

**


قلبی خاکی داشتم ، آدما خیسش کردند
گِل شد ، بازی کردند ، خشک شد ، خسته شدند
زدند شکستند ، خاک شد ، پا رویش گذاشتند ، رد شدند…

**

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.